Πρόεδρος: Καίτη Ρεχβιασβίλι
Αντιπρόεδρος: Σέργιος Τοντικόπουλος
Γραμματέας: Χριστίνα Σάββα
Μέλος: Παναγιώτης Γεωργίου
Μέλος: Νικολέττα Τσαγγαρίδου
Μέλος: Στυλιανή Θωμά
Σχολική χρονιά 2024-2025
Κεντρικό Μαθητικό Συμβούλιο
Το σχολείο μας προωθεί και ενισχύει τη θετική συμπεριφορά μας. Παιδιά και εκπαιδευτικοί θέλουμε να λειτουργούμε σε περιβάλλον σεβασμού, υπευθυνότητας και ασφάλειας. Θέλουμε να έχουμε ένα χαρούμενο σχολείο, όπου όλοι να απολαμβάνουμε τη διαδικασία της μάθησης και να γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτεροι. Δεν καταφέρνουμε όμως πάντα να ακολουθούμε τους κανόνες του σχολείου. Συχνά η συμπεριφορά μας επηρεάζει άλλα παιδιά, εκπαιδευτικούς, το μάθημα, το διάλειμμα κλπ. Δημιουργήσαμε λοιπόν ένα κοινό σχολικό σύστημα αντιμετώπισης τέτοιων συμπεριφορών, για να υπάρχει δικαιοσύνη και το αίσθημα ασφάλειας μεταξύ μας. Επομένως, όταν η συμπεριφορά μου δεν ακολουθεί τους κανόνες που συμφωνήσαμε τότε υπάρχουν κάποια βήματα που θα γίνονται για να με βοηθήσουν να βελτιωθώ.
Ακολουθώ τους κανόνες του σχολείου μου, για να μαθαίνω και να προχωρώ με χαρά και ασφάλεια
ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ:
Η συμπεριφορά μου επηρεάζει το μάθημα → θα μού γίνει παρατήρηση.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ:
Η συμπεριφορά μου επηρεάζει είτε το μάθημα είτε το διάλειμμα και γίνεται περισσότερο από 2 φορές την εβδομάδα:
→ θα μού γίνει παρατήρηση
→ η/ο δασκάλα/ος θα το καταγράψει
→ θα συμπληρώσω το έντυπο
αναστοχασμού
→ η/ο δασκάλα/ος θα τηλεφωνήσει στους γονείς μου
ΤΡΙΤΟ ΒΗΜΑ:
Η λάθος συμπεριφορά μου εκδηλώνεται καθημερινά και επηρεάζει είτε το μάθημα, είτε το διάλειμμα. Μπορεί να περιλαμβάνει επιθετικότητα, εκφοβισμό, ρατσιστική συμπεριφορά, πρόκληση ζημιάς σε σχολική περιουσία, κλοπή ή καταστροφή περιουσίας άλλων παιδιών ή και συνδυασμό.
→ θα μού γίνει παρατήρηση
→ ο διευθυντής θα το καταγράψει
→ θα συμπληρώσω το έντυπο αναστοχασμού
→ ο διευθυντής θα καλέσει τους γονείς μου στο σχολείο για να συζητήσουν τη συμπεριφορά μου
→ θα στερηθώ το δικαίωμα να συμμετέχω στα παιγνίδια διαλείμματος για μια μέρα
ΤΕΤΑΡΤΟ ΒΗΜΑ:
Η συμπεριφορά μου εκδηλώνεται καθημερινά, επηρεάζει είτε το μάθημα είτε το διάλειμμα και βάζει σε κίνδυνο είτε εμένα είτε τα άλλα παιδιά. Μπορεί να περιλαμβάνει επιθετικότητα, εκφοβισμό, ρατσιστική συμπεριφορά, πρόκληση ζημιάς σε σχολική περιουσία, κλοπή ή καταστροφή περιουσίας άλλων παιδιών ή και συνδυασμό των πιο πάνω:
→ θα έχω παρατήρηση
→ ο διευθυντής θα το καταγράψει
→ θα συμπληρώσω το έντυπο αναστοχασμού
→ ο διευθυντής θα καλέσει τους γονείς μου στο σχολείο για να συζητήσουν τη συμπεριφορά μου
→ θα στερηθώ το δικαίωμα να συμμετέχω στα παιγνίδια διαλείμματος για μια ή περισσότερες μέρες
→ θα στερηθώ το δικαίωμα να συμμετέχω σε ενδοσχολικές και αθλητικές δραστηριότητες για μια ή περισσότερες περιόδους
→ ο διευθυντής θα ενημερώσει γραπτώς το Υπουργείο Παιδείας
Προετοιμασία από το σπίτι
- Έρχομαι στην ώρα μου στο σχολείο (7:30 – 7:45).
- Φορώ καθημερινά τη στολή μου και έρχομαι καθαρός/ή και συγυρισμένος/η.
- Είμαι συνεπής και κάνω καλά την κατ’ οίκον εργασία μου.
- Τακτοποιώ καθημερινά την σχολική μου τσάντα και φέρνω μαζί μου μόνο τα απαραίτητα βιβλία και άλλα υλικά της ημέρας και κασετίνα με όλα τα απαραίτητα έτοιμα από το σπίτι.
Ρουτίνες κάθε μαθήματος
# Μπαίνω στην τάξη, παίρνω ότι χρειάζομαι από το καλαθάκι και πηγαίνω απευθείας στη θέση μου.
# Φυλάω ότι άλλο υπάρχει στο θρανίο μου εκτός από αυτά που θα χρειαστώ για το συγκεκριμένο μάθημα.
# Κάθομαι στη θέση μου, γυρίζω την καρέκλα μου προς τον πίνακα, η πλάτη μου ακουμπά κανονικά στην πλάτη της καρέκλας και τα πόδια μου παραμένουν εντός των πλαισίων της καρέκλας.
Αποδοχή ισότητας και συνεργασίας
- Αποδέχομαι ότι όλοι έχουμε αξία, γι’ αυτό αποδέχομαι να συνεργάζομαι στις ομάδες και στο παιχνίδι με όλους.
- Σεβασμός
- Κωδικας καλού ακροατή
- Κοιτάζω προς αυτόν/ην που μιλά.
- Όταν κάποιος μου μιλά, έχω οπτική επαφή μαζί του/της.
- Με τη στάση μου δείχνω ότι τον ακούω.
- Συνεχίζω τη συνομιλία στη βάση αυτών που άκουσα.
- Σεβασμός
- Κώδικας ευγενικής συνομιλίας
- Χρησιμοποιώ τις λέξεις «Ευχαριστώ» - «Παρακαλώ» - «μπορώ να» όταν παίρνω ή δίνω ή ζητώ κάτι.
- Μιλώ στον πληθυντικό ευγενείας σε όλο το προσωπικό του σχολείου.
- Ευγένεια